PC Games

Bekijk alle

PC Games

Bekijk alle

50,00

30,49

69,99

24,95

Nintendo Gift Cards EUR

Bekijk alle

Nintendo Gift Cards EUR

Bekijk alle

Werkt duidelijk en snel

27-7-2017 16:28:23

Goede betrouwbare service

26-7-2017 20:56:14

slecht bestel ik psp x6 dan krijg ik te dowloaden x.Ga ik ze mailen dan krijg ik engelstalig.Daar schiet ik niets mee op .Dus voor niets geld betaald.En ik heb niets

26-7-2017 18:17:40

Admin: Beste Aly, we zien dat de code Corel Videostudio Pro X6 niet goed was inderdaad. Onze administratie heeft net dit terug overgemaakt EUR 54,95. U zult dit binnen 1-2 werkdagen weer op uw rekening hebben. Met vriendelijke groet, Nathalie

Deze site is heel top voor goedkope games

25-7-2017 20:06:26

Binnen een paar tellen geregeld. Zonder rompslomp van verplichte aanmaak van een account e.d. Top!

25-7-2017 17:41:10

Betaalmogelijkheden zijn super. Ik heb hier gekozen voor PayPal maar opties genoeg. De prijzen zijn laag en ik had met 2 minuten de code al in de mail. Als het er al 2 waren..

25-7-2017 16:36:46

De prijs is een stuk beter dan in de speelgoed winkel.

25-7-2017 13:37:50

Had problemen om de code in te wisselen. Contact via de chat en het was snel opgelost. Standaard probleem bij Microsoft blijkt. Netjes, snel en betrokken bij het probleem.

25-7-2017 10:59:41

Ondertussen al meer dan een uur in de livechat, Code werkt niet voor mijn regio. Nieuwe code gekregen via de live chat, zelfde probleem. Ze hebben mijn initiele code alweer doorverkocht en via de live chat heb ik een nieuwe gekregen. De codes zijn wel geldig, alleen niet voor regio nederland. Order id: 9558-1599700

25-7-2017 09:48:18

Admin: Beste Cas, sorry voor dit ongemak. Ik zie dat we momenteel wat problemen hebben met de 12 maanden codes. We zijn dit aan het oplossen. Ik heb zojuist EUR 41,95 terug overgemaakt naar uw account. U zult dit in 1-3 werkdagen ontvasngen. Met vriendelijke groet, Nathalie

goede ervaring, snelle levering

25-7-2017 09:01:43

Unobtrusive, perfect service 24/7 live chat with friendly service, was kindly helped within a few minutes and my problem was resolved professionally and did i say friendly they are! thanks Lisa, 100% ***** great!

25-7-2017 03:23:03

Kon niet installeren maar na bellen en goede hulp toch gelukt. Fijne en snelle service.

24-7-2017 20:37:24

Snel en goed! Geen probleem met verlengen gehad.

24-7-2017 11:26:07

Snelle levering. Eindelijk zijn de codes zeer duidelijk leesbaar. Geen gepuzzel meer.

24-7-2017 08:09:36

Prima alles goed 👌👍

23-7-2017 21:53:56

Alles ging zoals men op deze site beloofde. Code kwam via mail en werkt perfect.

23-7-2017 10:45:59

Great would buy again

22-7-2017 20:16:03

Heel snel gekregen wat ik had besteld, zeer betrouwbaar!

22-7-2017 00:26:28

Heb net xbox live 12 maanden gekocht. Nergens goedkoper gevonden. Wist eerst niet hoe ik het moest activeren. en werd door Livechat geholpen stap voor stap. Hele goede service!!

21-7-2017 23:00:02

Snel gekregen wat ik bestelde! Perfect!

21-7-2017 15:16:03

Xbox live code gekocht voor 12 maanden. Werkt niet en klantenservice reageerd niet. Ik wil graag mijn geld terug! Daan

20-7-2017 14:36:23

Admin: Beste Daan, kunt u me uw OrderID geven deze vind u boven de 12 maanden Xbox Live gold code. Dan ga ik er direct achteraan. Met vriendelijke groet, Nathalie

Snelle en correcte levering, zeer betrouwbaar.

19-7-2017 21:15:28

Het ziet er allemaal best onbetrouwbaar uit. Maar heb hier al een aantal keer besteld en tot nu toe gekregen waarvoor ik betaald heb!

13-7-2017 22:44:27

Bought the wrong game time card, they didn't describe it in the description. Now they don't refund because the code is already redeemed, neither do they give new code 50% off because of that. They just say they are sorry and move on. It's 100% SCAM! don't buy from this site people.

13-7-2017 22:29:53

Admin: Hello Klaas, please give me your OrderID? So i can look up what went wrong here. You can find the OrderID number in the left corner of the page where you pick up your code. Dear regards, Nathalie

Gewoon altijd een uitstekende,snelle en goede service

7-7-2017 10:52:22

Goede snelle service

6-7-2017 20:42:18

Hallo ik heb een spel besteld micrafy voor pc en ik heb een code gekregen maar kan nergens vinden waar je deze moet invullen om het spel te spelen aan alleen een code heb ik niets

2-7-2017 20:49:18

Admin: Beste Gea, kunt u deze link openen en de stappen volgende. https://help.mojang.com/customer/en/portal/articles/816435-redeeming-a-prepaid-card-or-gift-code

altijd weer ok, snel en veilig

30-6-2017 21:33:54

Prima! :)

30-6-2017 09:27:40

Eerste keer dat ik iets had aangekocht, ben tevree tot alhier toe

29-6-2017 18:22:24

super zijn jullie

29-6-2017 01:15:25

Geweldige service! Na een aankoop, meteen de codes gekregen! Zeker een aanrader!

28-6-2017 21:51:02

Geen problemen gehad; direct code op mijn scherm!

28-6-2017 14:27:01

Zeer goed en snel

28-6-2017 11:54:42

After getting a game time card that didn't work on my account for FFXIV , I contacted cheapestgamecards. We had a conversation via WhatsApp and email to figure out what went wrong. We discovered that the code that I got was for a NA account instead of an EU account. They were so kind to resolve the issue and send me another code, this time for. EU account. That one works as it's supposed to. That's why I give them 5 stars, great afters ales.

26-6-2017 20:57:18

top

25-6-2017 18:42:26

Doet het altijd.

25-6-2017 12:51:11

Top

25-6-2017 10:31:47

Het is niet eens 1 ster waard want dit zijn oplichters heb een code gekregen die microsoft niet accepteeerd en heb op mijn mail ook geen reactie gekregen van cheapestgamecards ben dus 46 euro kwijt het is meer als schandalig dat je totaal geen reactie krijgt terwijl je bestolen bent van je geld echt het zijn oplichters

23-6-2017 09:17:59

Admin: Beste Anneke, ik heb het allemaal nagekeken. Ik zie inderdaad dat er niet meer terug is gereageerd op uw email. Ik heb onze helpdesk afdeling zojuist hierop aangesproken. Onze administratie heeft € 46,45 euro terug overgemaakt naar uw rekening voor de niet werkende 12 maanden Xbox Live Gold. Excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Nathalie

I bought a game time code for FFXIV, but after trying the code for like 2 hours it still doesnt seem to work. Maybe the code is fake or already used, I would like to have a new code or a refund.

22-6-2017 21:51:23

Admin: Hello Sebastiaan, please open your email again. You will see a new replacement code FFXIV, our supplier confirmed that the code you received was indeed invalid. Dear regards, Nathalie

Code die ik kreeg om de game. er stond nergens waar ik het kon download. geld is weg en ik zit zonder game.

21-6-2017 19:59:45

Admin: Beste Bert, Cities Skyline kan je activeren en downloaden via de volgende stappen: How to Activate 1. Go to Steam Application. 2. Click the "+ ADD A GAME" 3. then Click "Activate a Product on Steam" 4. then Click "Next" then "I Agree" 5. You will now put the "Game Title Code." 6. Activate it.

makkelijk en snel

20-6-2017 07:17:47

Code die ik kreeg om de game te activeren was niet geldig. Ik heb contact gehad met EA om te code te laten activeren op verzoek van CGC, maar EA gaf aan dat de code afkomstig is van een niet geautoriseerde verkoper. Kortom, geld is weg en ik zit zonder game.

19-6-2017 18:24:54

Admin: Beste Anouk, kunt u mij een OrderID geven dan kan ik kijken wat er precies mis is met uw order. Al onze codes komen van officiële leveranciers af. Indien deze code echt ongeldig is krijgt u natuurlijk uw geld volledig terug overgemaakt. Met vriendelijke groet, Nathalie

Na betaling direct een code ontvangen. Mail met bevestiging kwam vlak erna.

13-6-2017 21:38:01

Uitstekend.

12-6-2017 08:44:50

Het teageren duurde lang, de codes kreeg ik niet goed te zien

10-6-2017 12:25:43

snelle levering. bij vraag snel antwoord gekregen.

8-6-2017 08:07:11

Snelle en duidelijke service!

7-6-2017 03:01:26

Perfect, GTA V + Shark-kaart gekocht., na betaling de code direct op het scherm en in de mailbox. De shark-kaart was al verwerkt in de registratie zodat ik direct kon beginnen met spelen inclusief nieuw tegoed.

6-6-2017 14:46:40

Super, would buy again!

5-6-2017 21:00:20